2 gru 2013

Wymarzone prezenty na Święta!

Cześć!
Jak wam minął poniedziałek. U mnie było całkiem dobrze. Wpadłam na pomysł, aby zrobić posty związane ze Świętami. Będą pojawiać się na blogu dwa może trzy razy w tygodniu. Będą dotyczyć one świątecznej muzyki,dekoracji jak i wielu innych rzeczy. Mam nadzieję,że ta tematyka was zaciekawi.
Dziś pierwszy z nich, pomyślałam, że dodam na bloga listę moich prezentów, które pragnę dostać w tym roku na gwiazdkę.

No to zaczynamy:
1.Z racji tego, że mój telefon zaczyna trochę fiksować chciałabym dostać nowy SONY Xperie z1 fioletową z internetem było by fajnie. :-)
2.W szkole pełno dziewczyn nosi londyńskie plecaki, mi też się on marzy.
3. Nie wiem czy wiecie, jestem fanką Dawida Kwiatkowskiego, fajnie by było mieć jego płytę.^.^
4.Bardzo lubię nosić biżuterię, najbardziej lubię nosić bransoletki uwielbiam żemykowe ale fajnie by było mieć też bransoletkę z przywieszką.
5. Również marzą mi się AIR MAXY na wiosnę były by to super buciki.
6. Może jakieś nowe ubranka też się przydadzą do mojej szafy.( lub pieniążki)
7.Chciałabym mieć własny aparat z lustrzanką i ze statywem, który ułatwił by mi pracę w blogowaniu i nie musiałabym korzystać z aparatu rodziców,
8.Fajną sprawą były by też kosmetyki jakieś.
9. Mógłby być też jakiś pamiętnik do notowania każdego dnia.
10 Pomyślałam też,że nie tylko liczą się rzeczy materialne, ale także i najważniejszą rzeczą jest też fajną, rodzinna atmosfera podczas tych Świąt i co ważniejsze, śnieg. Bo Święta beż śniegu nie mają takiego uroku jak Święta ze śniegiem. 
Na tym kończę posta, kolejny będzie za kilka dni, a teraz wracam do nauki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz