22 lis 2013

Przyjaźń.

Cześć wszystkim! :-)
Tydzień  minął bardzo szybko, męcząco było dużo kartkówek a w następnym będzie jeszcze gorzej.
Ale dziś nie o tym. Nie dawno wróciłam ze zbiórki naszym głównym tematem dzisiejszego spotkania było słowo PRZYJAŹŃ. Pewnie każda z was lub każdy z was jeśli są tu jacyś chłopcy mają swojego przyjaciela/przyjaciółkę. Jest on dla nas jak brat lub siostra, dzięki niemu wiemy,że żyjemy, jest dla nas w trudnych chwilach naszego życia i na odwrót. Do czego zmierzam? Otóż niestety na świecie istnieją takie osoby, które zaprzyjaźnią się z kimś tylko dlatego, że jego rodzice mają powodzenie, ja osobiście znam taki przypadek i powiem szczerze, że współczuję tej dziewczynie no ale co zrobić. Nie będę ujawniać kto nią jest bo nie chce pisać wszystkich szczegółów na blogu, zrozumcie. :-)
Moim zdaniem, wygląd naszej przyjaciółki/przyjaciela nie jest w niej/w niego najważniejszy, tylko to co posiada czyli talent, pasja, uczucia.
Uważam, że najważniejszymi cechami przyjaźni są : szczerość, zaufanie, wspólne zainteresowania, pomoc, poczucie humoru, wierność. To są dla mnie najważniejsze cechy a jakie są dla was?
Z najlepszą przyjaciółką Karolinką  <3 ever :)


taka tam stara fotka :D
Myślę, że post wam się spodobał.Nie wiem czemu, ale po zbiórce pomyślałam,że dodam taki post dziś na blogu. Na jutro plany już prawie mam, postaram się tu wpadnąć.
A dziś to chyba tyle.
Dobranoc kochani :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz