22 sty 2014

ferie!

Cześć kochani!
Tak jak wspomniałam w tamtym poście zaczęły mi się ferie. Z jednej strony bardzo się cieszę bo trochę odpocznę ,ale wolałabym mieć je za dwa tygodnie. U mnie w domu trwa remont więc nie mam zbytnio wolnego czasu dla siebie.
Dziś wpadłam na pomysł,że dodam posta z "pytaniami i odpowiedziami", które najczęściej zadajecie. (akurat mi się nie przytrafiło, żeby ktoś mnie o coś pytał, a  nie miałam pomysłu na posta więc go dodam).
         1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
Ponieważ na nim opisuję moje życie, i to co mnie ciekawi, a chciałam żeby nazwa była w języku angielskim dlatego tak nazwałam bloga.
        2.Skąd jesteś?
Mieszkam w Tomaszowie Mazowieckim- województwo Łódzkie, Centralna Polska.
        3.Ile masz wzrostu? Jaki masz rozmiar buta?
Rozmiar wzrostu 166 cm, a rozmiar buta 36-37 :)
        4.Czy masz prawdziwą przyjaciółkę/przyjaciela?
Tak mam, moją najlepszą przyjaciółką jest Karolina :3
<333

5. Czy masz chłopaka?
Nie obecnie nie mam.
                                   Rodzina
6. Czy masz rodzeństwo? W jakim wieku?
Tak mam młodszego o 2-lata brata Krystiana :)
7.Dobry masz kontakt z rodzicami?
Tak moja mama jest dla mnie wzorem, traktuję ją jak starszą siostrę a tata ma szalone pomysły- oczywiście w pozytywie.
                                  Szkoła
8.Gdzie dalej wybierasz się po gimnazjum?
Właściwie to jeszcze konkretnej decyzji nie podjęłam, wiem tylko, że na pewno będzie to technikum zapewne związane z kosmetologią.
9. Jaki jest twój ulubiony przedmiot szkolny w gimnazjum? I jakiego nienawidzisz?
Ulubionym przedmiotem jest chyba Edukacja dla bezpieczeństwa, a nienawidzę matematyki.
                                 Zdjęcia
10. Jakiej firmy aparatem robisz zdjęcia?
Mój aparat jest z firmy fuji film..
11. W jakim programie przerabiasz zdjęcia? I jak?
Zdjęcia przerabiam w programie photoscape. Zazwyczaj bawię się kolorystyką rozjaśniam lub przyciemniam.
                               Plany na przyszłość
12.Co planujesz na przyszłość?
Na pewno polecieć do Londynu. To jest chyba oczywiste a resztę zostawię dla siebie.
13.Czym chcesz się zajmować?
Planuję iść do technikum kosmetologicznego, więc rzecz jasna i oczywista chcę być kosmetyczką.
14.Masz już plany na wakacje? 
Mam zamiar jechać na obóz z koleżanką do Włoch :3
                                      O blogu
15.Czemu postanowiłaś założyć bloga? Kiedy się na to zdecydowałaś?
Tak na prawdę głównym powodem było dostać dobrą ocenę na lekcji informatyki. Pierwszy blog prowadziłam z koleżanką, ale nie wyszło na dobre i każda ma swojego. Ale myślę, że pisania bloga jest też kwestią podzielenia się czymś dla mnie ważnym co można obejrzeć z innej perspektywy. I cieszę się, że mogę się dzielić z tym z wami.
16.Czy chciałabyś,żeby twój blog był popularniejszy?
A która blogerka by nie chciała?! To jest chyba najważniejsze w życiu osoby, która prowadzi bloga. Na razie nie narzekam,aż tak mam nadzieję,że będzie z czasem was coraz więcej, postaram się go urozmaicić w tym roku, mam zamiar zrobić kilka ciekawych kategorii. I na pewno w przyszłym roku wezmę udział w konkursie na bloga roku.
17.Czy masz czytelników w swoim mieście? Czy twoi bliscy odwiedzają Twojego bloga?
Myślę,że duża grupa ludzi pochodzi z mojego miasta. Tak paru znajomych czy ludzi z rodziny czytają mojego bloga od samego początku.
                                 zdjęcie z bardzo dawna, ale na ten moment innego nie mam.
  Papa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz