23 gru 2013

Wigilia drużyny.

Hej kochani!
Z wczoraj na dzisiaj odbyła się wigilia naszej drużyny. Niestety ja nie mogłam nocować, dlatego też wróciłam do domu późnym wieczorem i wybaczcie, ale  nie byłam w stanie dodać posta. Wszystko na "części oficjalnej" przebiegło w porządku, to najważniejsze. Nie będę się długo rozpisywać lepiej sami zobaczcie krótką fotorelację z wigilii, ponieważ wybrałam te zdjęcia, które są w miarę normalne.
                                                        z Emilką <3
                                               
Oliwia, Asia, i ja :*

taka słitka :3

z Asią :3

 
I na koniec z Asią i z Igą :D
To by było na tyle i przepraszam jeszcze raz,że wczoraj mnie tu nie było, ale tak jak wspomniałam nie miałam kiedy dodać posta.
Do juterka :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz