19 gru 2013

Świąteczny tag.

Hej,hej!
Jejku nie mam już siły, dobrze, że jutro już ostatni dzień i trochę wolnego bo można zwariować.
Pomyślałam,że do kategorii świątecznej zrobię "Świąteczny tag". Nigdy nie robiłam takiego czegoś,ale mam nadzieję,że wam się spodoba.

                                      1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia?
U mnie 2 tygodnie wcześniej zaczynamy robić mega sprzątanie,ponieważ mój dom jest duży. Zakupy świąteczne kupujemy na ostatnią chwilę tylko dlatego,że mój tata nie lubi chodzić po sklepach.
                                       2.Jak przystrajasz w tym roku choinkę? 
Choinką tak jak zwykle będzie sztuczna. Będą na niej zawieszone fioletowo-perłowe bombki, łańcuchy i lodowe światełka. Niedługo zobaczycie sami jak to zrobiłam.
                                       3. Jak wygląda twój pokój w czasie okresu świątecznego?
Kiedy byłam mała(do ubiegłego roku) na parapecie miałam postawioną taką mała choineczkę, a w tym roku jeśli nie kupię nic na okna (mam tu na myśli jakiś święcących gwiazdeczek czy czegoś) to mój pokój będzie zwyczajny taki jaki jest, ponieważ zdecydowałam, że już trochę z tego wyrosłam.
                                     4.Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod choinką?
Na pewno mnóstwo prezentu,żeby każdy dostał to o czym marzył.
                                    5. Jaki jest ulubiony twój świąteczny film?
Zdecydowania jest to Kevin sam w nowym domu, mogę oglądać go tysiąc razy to i tak wiem,że mi się nie znudzi.
                                    6. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole?
Myślę, że nie powinno zabraknąć barszczyku czerwonego z uszkami i karpia.
                                    7.Czy kupujesz rodzinie na Święta?
Różnie to bywa, to zależy czy mam odpowiednią ilość kieszonkowego, w tym roku chyba niestety nie kupie.Zobaczymy jeszcze.
                                     8.Jak wygląda twój dzień 24 grudnia?
W tym szczególnym dniu kiedy wszystko jest już pięknie uszykowane na stole i kiedy zbiorą się wszyscy goście przed jedzeniem dzielimy się opłatkiem, zasiadamy do stołu i jemy smaczne potrawy, potem każdy podchodzi do choinki i bierze swój podarunek a na koniec śpiewamy kolędy. Czasami chodzimy na pasterkę, ale bardzo rzadko.
                                      9. Ulubiony świąteczny kolor?
Nie mam ulubionego koloru na święta, kojarzy mi się czerwony i biały.
                                      10.Ulubione Świąteczne jedzenie?
Barszczyk czerwony z uszkami i karp.
                                       11.Święta spędzasz w domu czy po za nimi?
Wigilię spędzam w domu, a resztę świąt różnie to bywa.
                                      12 Ulubiona Świąteczna piosenka?
                                                          Song.
         Myślę, że na tym zakończę. Dobrze, że jutro ostatni dzień i na dodatek w szkole totalny luz po całym ciężkim wrażeń tygodniu.
Do jutra! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz