2 wrz 2013

rozpoczęcie roku szkolnego+ moje urodziny! :)

Hej,hej!

Nie mogę, jeszcze w to uwierzyć, że te wakacje tak szybko zleciały, a duża grupa ludzi tak jak ja zaczęła nowy rok szkolny, który był oficjalnie przygotowany przez dyrekcję.
W tym wyjątkowym dla nas dniu uczniów przywitał pierwszy dzwonek. Ja zaczynam jedną z najtrudniejszych gimnazjalnych klas a mianowicie 3 klasę gimnazjum, sprawdzają moje umiejętności 3 dniowym egzaminem, którego strasznie się boję, że sobie nie poradzę lub nie zdobędę odpowiedniej ilości punktów do szkoły średniej  :( Mam nadzieję że dam radę!

 Skoro dziś takie ważne święto postanowiłam na siebie włożyć elegancką biała bluzeczkę z czarnymi wykończeniami, czarną spódniczkę, biało-czarny sweterek, torebkę, czerwone creepersy.
                     Dzisiaj też jak wskazuję druga część posta obchodzę 16 urodzin! :D  
                         

                               bluzka- mohito
                            sweterek- house
                            spódniczka-butik
                          creepersy- allegro
                         torebka-zwykły sklep
Na sam koniec życzę wszystkim moim czytelniką, którzy jeszcze nie zakończyli edukacji tak jak ja Owocnego roku szkolnego! :D
Co myślicie o tej stylizacji?
Baaj! :*
  
                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz