28 sie 2013

Wakacyjna nuda!

Cześć!

Po znowu długiej nieobecności postanowiłam znowu tu coś napisać.
Jest mi strasznie przykro,że nie mogę dotrzymywać słowa i nie pojawiałam się  na blogu przez wakacyjny okres :c
Jednak mam  nadzieję, że pomimo tego, że wakacje się kończą, a zaczyna się rok szkolny postaram się dodawać więcej postów(ale nie obiecuję).
Przede mną nadchodzi masa nauki 3 klasa gimnazjum, dużo nerw,nocy nie wyspanych, niestety takie uroki mają warunki szkolne bynajmniej u mnie.
Chociaż z jednej strony bardzo się cieszę bo wakacyjna nuda nareszcie dobiega końca oraz zbliżają się moje urodziny :) To już w poniedziałek! Na szczęście do szkoły już  praktycznie wszystko mam, a wy?
                                           zdjęcie z chrzcin kuzyna 15.08.2013 r.

Jak widzicie zmieniłam wygląd bloga, mam nadzieję, że wam się podoba.
Co o nim myślicie? Piszcie w komentarzu.
Bye!

                     



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz