1 lip 2013

Urodziny Emilki

Hejka!

Weekend zapowiadał się ciekawie i szczerze mówiąc nawet był. Sobota minęła całkiem całkiem z rodzinką a niedziela no właśnie, niedziela... Wraz z Oliwią zorganizowałyśmy imprezę urodzinową dla Emilki( dla mnie to b. dobra koleżanka). Kiedy Emilka to zobaczyła była w wielkim szoku. Myślę, że jej się podobało. 
Jeszcze raz życzę jej Wszystkiego Najlepszego! :D

Dobra może nie będę opowiadać jak minęła impreza lepiej sami zobaczcie! :D
mój prezent dla Emilki, mix naszych wspólnych zdjęć :3




 Ania, ja i Natalka :D

Od góry Ewa, ja, Asia, Oliwia i Kamila

takie tam ^^

                                             I na koniec z Kamilą :*

   Także imprezkę uważam za udaną, może jeszcze kiedyś spotkamy się w tym samym składzie w to lato :)
A teraz już będę lecieć i jeszcze chciałam was poinformować, że zależy mi na tym aby pisać dla Was notki kilka razy dnia tak jak robią niektóre blogerki, co wy na to? :D

Życzę słodkich snów kochani! :3
                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz