18 maj 2013

My dog :3

Hello!
Dzisiejszy post będzie dotyczył mojego pieska :3 w końcu poprzednim razem Wam obiecałam, że coś o nim opowiem no to zaczynamy:
Pewnego dnia poprosiłam rodziców o pieska na początek żadne z nich się  nie zgadzało. Minęło kilka dni i wreszcie po kilku dniach rodzice się zgodzili,byłam wtedy bardzo szczęśliwa :*
Następnego dnia po szkole pojechaliśmy do sklepu zoologicznego i jeszcze tego samego dnia tata z moim bratem przywieźli pieska.
Ma na imię Tosia jest rasy maltańczyk.
Ma ponad 1,5 roczku:)
Jest miłego charakterku uwielbia się bawić i chodzić na długie spacerki jak i podróżować samochodem :D
Wygląd: puszysty, biały włos, zawsze uczesana, wykąpana co tydzień, chodź nie lubi się kąpać, a do fryzjera  
co miesiąc, ma w sobie sporo energii.
Nienawidzi sama zostawać w domu !
To chyba na tyle wstawię jakieś zdjęcia i na ten moment zmykam wpadnę tu  może jeszcze wieczorkiem, aha chciałam przeprosić, że nie dodaje codziennie postów postaram się wpadać tu częściej. :)


                                                                  słodki sen :3




                                                     kibicujemy naszym :D



Spacerek :)



                                       pierwsze dni w nowym domu :)
ubranko na zimę :*

A tak wygląda jak wyjdzie od fryzjera :>

Do zobaczenia!



1 komentarz: